• 1399/10/06
  • - تعداد بازدید: 441
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی مدیر آموزش و پرورش کازرون از پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج) به مناسبت روز پرستار

1399/10/06

مدیر آموزش و پرورش کازرون از روسای شبکه بهداشت و درمان و پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج) به مناسبت روز پرستار قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: این آیین با برنامه ریزی مدیر پژوهش سرای دانش آموزی رازی کازرون و با هدف قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه سلامت در طول ماه های گذشته و در خط مقدم مبارزه با کرونا برگزار شد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" ضمن ابراز قدردانی از مسوول آموزش و پرورش، این اقدام را مایه دلگرمی جامعه پرستاری شهرستان دانست و افزود: شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش پیش از شیوع کرونا همکاری های مشترکی در راستای ارتقای سطح سلامت دانش آموزان و آگاهی بخشی خانواده ها داشته اند و از آغاز اپیدمی کرونا این همکاری ها به شیوه غیرحضوری و با آموزش و ترغیب خانواده به رعایت راه های پیشگیری از کووید19 رنگ دیگری به خود گرفته است.

او با اشاره به مشارکت و همدلی مسوولان اجرایی شهرستان، خیرین، سازمان ها، ادرات و همراهی مردم در طول ده ماه گذشته و در راستای مقابله با کرونا، ادامه داد: بدون شک این بسیج همگانی و تلاش امروز مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا برگ زرین دیگری از ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار خواهد گذاشت.

این آیین با حضور دکتر "سجاد شرافت" رییس، "اعظم حورزاد" مدیر خدمات پرستاری و جمعی از پرستاران بیمارستان ولیعصر (عج)، "امیرحسین جمشیدی" مدیر آموزش و پرورش و هیات همراه و "راضیه خباززاده" مدیر پژوهش سرای دانش آموزی رازی برگزار و با اهدای تندیس از کارکنان حوزه سلامت قدردانی شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34740
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید