• 1399/07/05
  • - تعداد بازدید: 589
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون از کارکنان مرکز منتخب کووید19

1399/07/05


 به مناسبت هفته دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار "غلامرضا توکل" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون و هیات همراه از مرکز منتخب کووید19 بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس این شبکه گفت: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با حضور در مرکز منتخب کووید19، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از کارکنان این مرکز به عنوان مدافعان سلامت جبهه مقابله با کرونا قدردانی کرد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: در این بازدید سرهنگ پاسدار توکل ضمن آشنایی با فعالیت مرکز منتخب کووید19 و قدردانی از مسوول، پزشک، مراقب سلامت، نیروهای واحد نمونه گیری، پذیرش و نیروهای نگهبانی، توانمندی ها و نیازمندی های این مرکز را نیز ارزیابی کرد.

رییس شبکه اضافه کرد: در این دیدار در خصوص تامین اعتبار از سوی مسوولین اجرایی شهرستان در راستای تهیه تجهیزات مورد نیاز مرکز منتخب کووید19 نیز با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه همفکری و اقدام شد.

این بازدید با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، حجت الاسلام والمسلمین "سجاد شریفی" مسوول دفتر امام جمعه، حجت الاسلام "رسول محمدی" مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون و "حسین ارشادی" مسوول بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29837
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید