• 1399/10/04
  • - تعداد بازدید: 533
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی فرمانده انتظامی کازرون از تلاش کارکنان حوزه سلامت به مناسبت روز پرستار

1399/10/04


فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در آیینی به مناسبت روز پرستار از تلاش پرستاران و کارکنان حوزه بهداشت و درمان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: سرهنگ "اسماعیل زراعتیان" با حضور در جمع مدافعان سلامت از زحمات و خدمات پرستاران و کارکنان حوزه سلامت به مردم شهرستان در این روزهای سخت کرونایی قدردانی کرد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" ضمن ابراز خورسندی از این اقدام فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: از ابتدای اپیدمی کروناویروس در کشور علاوه بر تلاش جامعه پزشکی، پرستاری و درمانی در صیانت از سلامت جامعه،  شاهد نقش آفرینی نیروهای مسلح دوشادوش کارکنان پزشکی و درمانی در راستای حفظ سلامت همگان بوده ایم و اطمینان داریم تا ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا، همراه و همدل مدافعان سلامت، از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

این آیین با حضور دکتر "سجاد شرافت" رییس، "اعظم حورزاد" رییس خدمات پرستاری، "منیره نوروزپور" سوپروایزر کنترل عفونت و "فرزانه شجاعی پور" سرپرستار بخش داخلی بیمارستان ولیعصر (عج) و جمعی از کارکنان انتظامی شهرستان کازرون در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34669
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید