• 1399/06/31
  • - تعداد بازدید: 367
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی فرماندار ویژه شهرستان کازرون از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی

1399/06/29


به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی، فرماندار ویژه شهرستان کازرون با کارکنان اورژانس 115 دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "داریوش دهقان" با حضور در پایگاه شهری کازرون و پایگاه اورژانس جاده ای دشت برم از زحمات شبانه روزی کارکنان اورژانس 115 به عنوان خط مقدم ارایه خدمات سلامت به مصدومان، حادثه دیدگان و بیماران به ویژه در دوران شیوع کرونا، قدردانی کرد.

او ضمن اشاره به عملکرد مطلوب مسوول اورژانس 115 کازرون در مدیریت مجموعه خود، حضور مدیران ستادی و میدانی را زمینه ساز شکوفایی سازمان ها و ادارات در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

در ادامه رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون افزود: در طول سالیان اخیر با افزایش بروز حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی اهمیت ارایه مراقبت های پیش بیمارستانی از سوی افراد متخصص در کاهش عوارض و معلولیت های پس از بهبودی بیماران مشهود شده است.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزایش نیروهای انسانی متخصص، ارتقای تجهیزات و فضای فیزیکی را از جمله عوامل زمینه ساز در ارتقای سطح خدمات دهی در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان عنوان کرد.

رییس اورژانس کازرون نیز ضمن برشمردن میانگین آمار روزانه ماموریت های اورژانس 115 و کمبود نیروی انسانی مورد نیاز، افزایش نیروهای انسانی اورژانس را در راستای پیشگیری از فرسودگی شغلی کارکنان ضروری خواند.

"بهمن جمشیدی" با بیان ضرورت راه اندازی پایگاه سوم شهری کازرون، به پیگیری های نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی در راستای ارتقای تجهیزات مورد نیاز اورژانس پیش بیمارستانی اشاره کرد.

در این دیدار جمعی از مسوولان ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29430
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید