• 1400/02/18
  • - تعداد بازدید: 443
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از مشارکت مطلوب کسبه و بازاریان در اجرای محدودیت های کرونایی

1400/02/18


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون در آیینی با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه و هیات همراه در جمع بازاریان این شهرستان از مشارکت مطلوب آنها در اجرای محدودیت های ستاد کرونا، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با اشاره به وضعیت همه گیری کووید19 بعد از تعطیلات نوروزی و ضرورت اعمال محدودیت های شدید فعالیت صنوف، گفت: همراهی و همدلی ستودنی اصناف و مشاغل با کارکنان حوزه سلامت طی یک ماه گذشته نقش موثری در کاهش تعداد بیماران مبتلا به کروناویروس و بهبود وضعیت کرونایی شهرستان داشته است.

 

او افزود: مقابله و مواجهه با ویروس کرونا و مدیریت این بیماری جز با مشارکت و همراهی مردم، اصناف، بازاریان، خیرین، ادارات و دستگاه های اجرایی امکانپذیر نبود و نمی توان انتظار داشت بدون حضور همیشگی آنها بر این بحران پیروز شد.

برامکی ضمن تاکید بر شکننده بودن وضعیت کنونی، از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شوی مرتب دست ها با آب و صابون علاوه بر حفظ سلامت خود و اطرافیان، پشتیبان مدافعان سلامت باشند تا بتوانیم به سلامت از این شرایط سخت عبور کنیم.

 

در این آیین "کرم اله رنجبر" معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف نیز حضور داشتند و ازمدیران اتحادیه صنف طلافروشان، پارچه فروشان، خیاطان و صنف عرضه کنندگان لوازم بهداشتی به نمایندگی از سایر بازاریان قدردانی شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 41082
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید