• 1399/07/01
  • - تعداد بازدید: 403
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی

1399/07/01


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در آیینی از عملکرد مدیر و کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان در اجرای برنامه های پیشگیری و کنترل بیماری کووید19، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با اشاره به ارزیابی کارشناسان بهداشت حرفه ای این شبکه از اقدامات ادارات شهرستان در راستای مقابله با کروناویروس، گفت: با توجه به بررسی های کارشناسان بهداشتی، عملکرد تیم مدیریتی نیروگاه سیکل ترکیبی در مدیریت و کنترل بیماری کووید19 مطلوب تشخیص داده شده است.

 
 

او از جمله اقدامات این مجموعه در دوران شیوع کروناویروس به بسترسازی و اطلاع رسانی راههای پیشگیری از این بیماری به کارکنان، استقرار ایستگاه تب سنجی، حذف دستگاه ساعت زن و جایگزین نمودن کارت مغناطیسی، خلاقیت در ساخت قالب دستکش نایلونی، تهیه و استقرار برنامه نرم افزاری غربالگری و مدیریت بیماران کرونایی و اجرای پویش استفاده از ماسک در قالب فیلم و تصویر از سوی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اشاره کرد.

 
 

در این آیین که با حضور "داریوش دهقان" معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون در فرمانداری برگزار شد؛ از مهندس "عبدالرضا داودی" مدیر، مهندس "مصطفی صانعی" مدیر بحران و پدافند غیرعامل و مهندس "مرتضی رضوی فرد" کارشناس بهداشت حرفه ای نیروگاه سیکل ترکیبی با اهدای لوح، قدردانی شد.س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29572
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید