• 1399/06/31
  • - تعداد بازدید: 421
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از کارکنان اورژانس 115 به مناسبت چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی

1399/06/27


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون به مناسبت چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی، با کارکنان مرکز فوریت های پزشکی اورژانس 115 دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" در دیدار با مسوول و کارکنان اورژانس 115 این شهرستان گفت: کارکنان خدوم اورژانس به عنوان مدافعان خط مقدم سلامت از اولین کسانی هستند که با حضور به موقع بر بالین مصدومین و بیماران اورژانسی در حوادث مختلف آگاهانه و شجاعانه در راه نجات همنوعان خویش تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

 
 

او با اشاره به مجاهدت ایثارگونه خانواده تیم سلامت در این روز های سخت مبارزه با کرونا افزود: بر خود لازم می دانم از همه همکاران سخت کوش و ارزشمند فوریت های پزشکی که در خط مقدم مبارزه با کرونا به صورت شبانه روزی به ارایه خدمات سلامت به مردم مشغول هستند، صمیمانه قدردانی کنم.

 
 

در این دیدار "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی، "حجت اله محمدی" مسوول حراست و "رقیه بناگر" کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز حضور داشتند.س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29332
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید