• 1399/01/19
  • - تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از عملکرد جوانان در بسیج ملی مقابله با کروناویروس

1399/01/19

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت هفته جوان، به نقش تاثیرگذار جوانان در بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در شهرستان کازرون اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان به نقش مهم جوانان در توسعه و آبادانی کشور اشاره کرد و گفت: جوانان این شهرستان از ابتدای اسفند سال گذشته با شیوع کروناویروس در کشور تا کنون، همگام با شبکه بهداشت و درمان و سایر ادارات و سازمان ها در راستای پیشگیری و مقابله با کروناویروس اقدامات شایسته ای در حوزه های مختلف انجام داده اند.

او از جمله اقدامات انجام شده از سوی گروه سنی جوانان در این پویش ملی به فعالیت در کارگاه های تولید ماسک، گندزدایی و ضدعفونی مستمر شهر و روستاها از سوی جوانان بسیجی، توزیع ماسک بین قشر نیازمند جامعه و استقرار داوطلبانه جوانان روستایی در ایستگاه های تب سنجی دایر شده از سوی دهیاری ها در مسیر ورودی برخی روستاهای شهرستان کازرون اشاره کرد.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با ابراز گلایه از برخی جوانان به دلیل رعایت نکردن اصول خودمراقبتی در راستای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، افزود: این بیماری ویروسی مختص سن، جنس و گروه خاصی از افراد جامعه نیست و در صورت رعایت نکردن اصول بهداشتی، همه افراد و اقشار جامعه و حتی جوانان نیز در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند.

دکتر برامکی ضمن تاکید بر لزوم انجام خودمراقبتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در خیابان ها، به جوانان توصیه کرد: با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و ادامه پویش "در خانه ماندن" در قطع زنجیره انتقال کروناویروس، کارکنان بهداشتی و درمانی را در پیشگیری و کنترل این بیماری ویروسی یاری دهند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22322
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید