• 1402/02/09
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

قدردانی از داوطلبان متخصص سلامت ادارات فعال در زمینه اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی

1402/02/09

با حضور معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون، از داوطلبان متخصص سلامت ادارات فعال در زمینه اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی، قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست معاون بهداشت شبکه گفت: خودمراقبتی سازمانی فرایندی انتخابی، مشارکتی و فعال برای ارتقاء سلامت یک سازمان بوده و هدف از اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی، ایجاد محیط کار سالم و ترویج شیوه زندگی سالم است.

"زهرا طهماسبی" تاکید کرد: با اجرای برنامه های خودمراقبتی سازمانی، محیط کار به یک پایگاه سلامت تبدیل خواهد شد.

 
 

در ادامه کارشناس مسوول واحد آموزش سلامت مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون با اشاره به مزایای برنامه ارتقای سلامت در محل کار برای کارکنان که افزایش رضایت شغلی و روحیه کاری، افزایش میزان آگاهی و دانش سلامت، بهبود عملکرد و بهره وری از مهم ترین آنهاست، گفت: آنچه از اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی انتظار می رود، مراقبت از سلامت افراد در محل کار از سوی شورای ارتقای سلامت آن محیط کار است که بدین ترتیب با اجرای این برنامه، محیط های کار به محلی برای ارتقای سلامت مردم تبدیل خواهد شد.

"فاطمه بنیادی" ضمن برشمردن اعضای پیشنهادی شورای ارتقای سلامت سازمان و وظایف شوراهای ارتقای سلامت، به مراحل اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی اشاره و نکاتی در زمینه تدوین برنامه عملیاتی برای شناسایی مشکلات بهداشتی در شورای ارتقای سلامت بیان و تأکید کرد: در پایان هر فصل، روند اجرای برنامه از سوی کارشناسان آموزش سلامت این شبکه مورد پایش و ارزیابی قرار گرفته و از اداراتی که برنامه را به نحو مطلوب اجرا کرده اند تقدیر خواهد شد.

در این نشست، ضمن قدردانی از همراهی تمامی ادارات و سازمان ها در اجرای این برنامه، از مشارکت مطلوب اداره شهرداری، شرکت گاز و اداره جهاد کشاورزی در اجرای برنامه خودمراقبتی سازمانی تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77476
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید