• 1401/05/04
  • - تعداد بازدید: 229
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون از آمادگی مجموعه سلامت در برابر سیلاب احتمالی ناشی از بارندگی های آخر هفته در کازرون خبر داد

1401/05/04


کمیته بحران شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با هدف آمادگی در برابر سیلاب ناشی از بارندگی های شدید پایان هفته در فارس، تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، سرپرست شبکه با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در فارس، بر ضرورت آمادگی واحدهای زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان، ارزیابی امکانات، تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز این مراکز تاکید کرد.

 
 

دکتر «محسن معینی» ضمن بررسی فرآیند انتقال بیماران از اورژانس پیش بیمارستانی به مراکز درمانی در هنگام وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر، گفت: تمامی تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده باید به گونه ای باشد که کوچکترین خللی در ارایه خدمات سلامت به مردم در این شرایط بحرانی به وجود نیاید.

او با اشاره به لغو مرخصی کارکنان مجموعه سلامت طی چند روز آینده، از آمادگی نیروهای انسانی این مجموعه با تمامی ظرفیت ها در راستای خدمات رسانی به مراجعین به مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان خبر داد.

 
 

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون، "افشین غلامی" رییس بیمارستان امام سجاد (ع) خشت و کنارتخته، "علیرضا کیارستمی" مدیر بیمارستان ولیعصر (عج)، "بهمن جمشیدی" مسوول پایگاه اورژانس 115 و "حجت اله خادم حمزه" مدیر بیمارستان امام علی (ع) کازرون و سایر اعضای کمیته بحران این شبکه برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 64063
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید