• 1398/10/25
  • - تعداد بازدید: 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون در نشست با نماینده سازمان شهرداری تاکید کرد: لزوم به کارگیری نیروی کارشناس بهداشت حرفه ای در این سازمان

1398/10/25

نشست هم اندیشی در راستای ارتقای سلامت شغلی کارکنان با شهرداری و شرکت های خدماتی تابعه، در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، طی نشست کارشناسان این شبکه بهداشت و درمان با نمایندگان سازمان شهرداری و شرکت های تابعه، دکتر "بندر برامکی" رییس این شبکه با بیان اهمیت تامین سلامت شغلی کارکنان دولت، بر لزوم به کارگیری نیروی کارشناس بهداشت حرفه ای در این سازمان، تاکید کرد.

کارشناس واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید پیرویان نیز با اشاره به اجرای ملزومات ماده پنج قانون مدیریت پسماندها و قوانین کار، گفت: انجام معاینات دوره ای کارکنان شرکت های تابعه شهرداری، بررسی عوامل زیان آور محیط کار، برگزاری جلسات آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی شاغلین و تهیه وسایل حفاظت فردی مناسب برای آنها، از وظایف کارشناس بهداشت حرفه ای شاغل در سازمان شهرداری است.

 
 

"محمد قاسمی راد" همچنین از نماینده سازمان شهرداری خواستار اجرای بسته سلامت کارکنان دولت در اداره متبوع و ارسال عملکرد گزارش فصلی به واحد بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان، شد.

"نسیمه جوکاری" کارشناس بهداشت مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز بر نظارت مشترک این شبکه و شهرداری بر ایستگاه های ثابت و سیار و دستفروشان عرضه مواد غذایی، در راستای پیشگیری از مسمومیت های غذایی، تاکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 18711
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید