• 1400/05/02
  • - تعداد بازدید: 220
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

راه اندازی گشت ویژه نظارت و کنترل رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان کازرون

1400/05/02


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از راه اندازی گشت ویژه نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" گفت: همزمان با ورود شهرستان به موج پنجم شیوع ویروس کرونا، تیمی متشکل از بازرسان سلامت محیط و بهداشت حرفه ای با همراهی بازرسان اتاق اصناف و اداره صمت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در واحدهای صنفی به ویژه واحدهای حساس نظیر فست فودها، اغذیه فروشی ها و اماکن پرتردد مانند جایگاه های عرضه سوخت، پایانه های مسافربری درون شهری و برون شهری، صنوف کارگاهی و پاساژهای واقع در بازار بزرگ شهر نظارت می کنند.

 
 

او افزود: این بازرسان در بازدیدهای نظارتی از اصناف مواردی مانند استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری فیزیکی، برقراری تهویه مناسب، پرهیز از دریافت وجه نقد و رعایت بهداشت فردی را کنترل می کنند.

برامکی با تاکید بر ضرورت رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف جامعه با هدف حفظ سلامت همگانی و عبور از این وضعیت بحرانی، از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی موارد را در تماس با سامانه تلفنی 190 رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 44345
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید