• 1399/12/29
  • - تعداد بازدید: 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

راه اندازی گشت شبانه نظارت بر فعالیت تالارهای برگزاری مجالس عروسی در کازرون

1399/12/29


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از راه اندازی تیم بازرسی مشترک کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" و نیروی انتظامی در راستای نظارت بر فعالیت تالارهای برگزاری مجالس عروسی در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" گفت: در پی برگزاری نشست کارگروه تعیین تکلیف فعالیت سالن های برگزاری مجالس در فرمانداری ویژه این شهرستان در شرایط همه گیری ویروس کرونا و آغاز به کار این اماکن، واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهید پیرویان با همکاری نیروی انتظامی، در زمینه راه اندازی گشت شبانه و نظارت بر فعالیت این تالارها اقدام کردند.

 
 

او افزود: در این بازدیدها، رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و محلول های ضدعفونی کننده دست، حفظ فاصله گذاری اجتماعی به میزان دست کم یک و نیم متر فاصله هر صندلی، نصب بنرهای آموزش رعایت اصول بهداشتی پیشگیری از کرونا، ساعات فعالیت، بهداشت آشپزخانه و سرویس های بهداشتی، بررسی می شود.

برامکی ضمن هشدار به اعمال برخورد قانونی با صاحبان تالارهایی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موارد را در تماس با سامانه تلفنی 190 رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38825
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید