27 مهر 1403

  • 1403/07/25
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کازرون

راه اندازی واحد دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهرنجان کازرون به همت خیر نیک اندیش

به همت نیکوکار عرصه سلامت، واحد دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی "مهرنجان" کازرون آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در آیین بهره برداری از این واحد دندانپزشکی، امام جمعه کازرون گفت: کار نیک آنقدر لذت بخش است که نیکوکاران وابستگی زیادی به انجام امور خیر دارند و با قدم گذاشتن در این راه، نه تنها از اموالشان کاسته نمی شود بلکه روزی آنها روز به روز بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین "محمد صباحی" با بیان اینکه کازرون شهرستانی نیکوکار پرور است، افزود: امروز به احترام اقدام ارزشمند و خداپسندانه خانواده "حسینی" در این مکان حضور پیدا کرده ایم و امیدواریم شایسته ترین خدمات در این واحد به مردم منطقه ارایه شود.

نماینده مردم شهرستانهای کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی نیز از دیگر سخنرانان این آیین با اشاره به سابقه پیشین خانواده حسینی در انجام امور خیر، این اقدامات را باقیات الصالحات برای نیکوکاران و نمادی از وحدت، همدلی و انسجام بین مردم و مسوولین برشمرد.

"غلامرضا دهقان ناصرآبادی" با اشاره به جمعیت 250 هزار نفری شهرستان کازرون، ضمن تاکید بر ضرورت توسعه خدمات سلامت در این شهرستان، از مسوولان حوزه سلامت خواست در این راستا تلاش کنند.

در ادامه، رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون گفت: در دورانی که برخی کشورهای پرمدعا، فرهنگ کودک کشی و نسل کشی را ترویج می کنند، افتخار زیستن در میان مردمی با فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی و پیش قدم در کار نیک را داریم.

دکتر "محسن معینی" با بیان اینکه شهرستان کازرون دارای نیکوکاران زیادی است که سرمایه خود را در حوزه سلامت هزینه می کنند، افزود: امیدواریم هر آنچه خیر و نیکی از برکت خدمت به مردم منطقه در این مرکز به دست می آید، نصیب خانواده حسینی شود.

او اضافه کرد: این واحد دندانپزشکی از سوی نیکوکار حوزه سلامت "سید صمد حسینی" و به نیابت از برادر مرحومش "سید عابد حسینی" با مبلغی حدود 10 میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شده است و به جمعیتی بالغ بر 12 هزار نفر، خدمات ارایه می شود.

این آیین با حضور مسوولان اجرایی شهرستان، مسوولان محلی روستای مهرنجان، معاون بهداشت و کارشناسان واحد دندانپزشکی و تجهیزات پزشکی شبکه بهداشت و درمان، خانواده حسینی و جمعی از اهالی روستای مهرنجان برگزار شد./س.تدینی

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 110834

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید