• 1399/12/25
  • - تعداد بازدید: 442
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

راه اندازی موسسه خیریه مراقبت متعالی بیماران در منزل در شهرستان کازرون

1399/12/24


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از آغاز به کار موسسه خیریه مراقبت متعالی بیماران در منزل، در بیمارستان ولیعصر (عج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: این موسسه باهدف کمک به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در منزل مانند تخت و تشک مواج، ویلچر، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن و مانومتر و ارایه مراقبت های درمانی از سوی پزشکان، پرستاران و روانشناسان بالینی برای بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

 
 

دکتر "بندر برامکی" از عموم مردم دعوت کرد با اهدای تجهیزات پزشکی مازاد در منزل به این موسسه خیریه، در راستای مشارکت در گسترش خدمات درمانی در منزل به بیماران نیازمند، مشارکت کنند.

این آیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین "محمد صباحی" امام جمعه کازرون، دکتر "عباس رضائیان زاده" معاون تحقیقات و فناوری و دکتر "عبدالعلی محقق زاده" رییس مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر "سجاد شرافت" رییس بیمارستان ولیعصر (عج)، "بهروز خواجه زاده" رییس هیات مدیره موسسه خیریه متعالی در منزل بیمار و اعضای شورای خیرین تامین سلامت شهرستان برگزار شد.س/تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38503
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید