25 مهر 1403

  • 1403/07/11
  • - تعداد بازدید: 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کازرون

دیدار و گفتگوی روسای شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) با سالمندان کازرونی به مناسبت هفته ملی سالمند

روسای شبکه بهداشت و درمان و کمیته امداد امام خمینی (ره) به مناسبت هفته ملی سالمند، با چند سالمند کازرونی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس مسوول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهید "پیرویان" این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته ملی سالمند با شعار "سالمندی فعال؛ فردایی برای همه"، گفت: روند رو به رشد جمعیت سالمندان در جهان که ناشی از افزایش امید به زندگیست، نیاز به توجه ویژه به این گروه از افراد جامعه را ضروری می‌سازد.

"محبوبه خورشیدی فرد" افزود: نامگذاری هفته ملی سالمند فرصتی است برای افزایش آگاهی عمومی در زمینه چالش‌ها و نیازهای این قشر از جامعه به ویژه وضعیت سلامت، حقوق اجتماعی و اقتصادی و این روز به ما یادآوری می‌کند که سالمندان گنجینه های زندگی و سرشار از تجربیات برای نسل جوان هستند.

او با اشاره به روزشمار سه شنبه 10 مهر 1403 با عنوان " تکریم سالمندان در دستگاه های اجرایی"، اضافه کرد: روز جهانی سالمند یادآور این حقیقت است که با ارتقای کیفیت زندگی سالمندان و ایجاد محیطی حمایتی، می‌توان جامعه‌ای پایدارتر ساخت که همه افراد، صرف‌نظر از سن، مورد احترام و توجه قرار گیرند./س.تدینی

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 109615

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید