• 1400/04/20
  • - تعداد بازدید: 363
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

دیدار مسوولان حوزه سلامت کازرون با فرماندار ویژه

1400/04/20


مسوولان حوزه سلامت کازرون با "علی مظفری" فرماندار ویژه این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این دیدار که با هدف معارفه سرپرست جدید بیمارستان ولیعصر (عج) با فرماندار ویژه برنامه ریزی شده بود، مظفری ضمن قدردانی از اقدامات رییس پیشین این مرکز درمانی، گفت: خدمتگزاری صادقانه به مردم و تلاش در جهت کسب رضای پروردگار از مهمترین وظایف مسوولان به عنوان خادمین این مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 
 

او با تاکید بر اینکه پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی شهدا و رزمندگانی است که از جان، مال و رفاه خود گذشتند و آرامش امروز را به ما هدیه دادند، از مسوولان حوزه سلامت خواست با ارایه خدمات مطلوب به مردم دین خود به شهدا را ادا کنند.

مظفری بر ضرورت برخورد عطوفت آمیز کارکنان حوزه سلامت با بیماران تاکید کرد و از سرپرست جدید بیمارستان ولیعصر (عج) خواست با استفاده از اختیارات مدیریتی خود از کاردان ترین نیروهای انسانی مجموعه در راستای ارایه خدمات مطلوب به مراجعان استفاده کند. 

دکتر "حسین مرادی سروستانی" سرپرست جدید بیمارستان ولیعصر (عج) نیز در این نشست مهمترین استراتژی خود در حوزه کاری را رعایت منشور حقوق بیماران عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی مسوولین شهرستان در مسیر حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم، گام های موثری برداشته شود.

 
 

این دیدار با حضور دکتر "بندر برامکی" رییس، "حجت اله محمدی" مسوول حراست و "مریم دهقان" کارشناس حراست شبکه بهداشت و درمان در دفتر فرماندار ویژه برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43785
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید