• 1399/04/25
  • - تعداد بازدید: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مسوولان حوزه سلامت شهرستان کازرون با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون

1399/04/25

مسوولان حوزه سلامت شهرستان کازرون با سرهنگ پاسدار "غلامرضا توکل" فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این دیدار رییس شبکه ضمن اشاره به همکاری نیروهای بسیجی با کارکنان حوزه سلامت شهرستان در بسیج ملی پیشگیری و مقابله با کروناویروس، از فرمانده جدید تداوم همکاری های بین بخشی را خواستار شد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با بیان وضعیت کنونی شیوع بیماری کووید19 در شهرستان و برشمردن اقدامات شبکه بهداشت و درمان در مدیریت پیشگیری از این بیماری ویروسی، بر ضرورت همکاری مستمر نیروهای بسیجی در راستای مقابله با کروناویروس تاکید کرد.

او افزود: ادامه فعالیت کارگاه های تولید ماسک وابسته به سپاه کازرون، همکاری نیروهای بسیجی با کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" در بازدید از اماکن عمومی حساس و نظارت بر اجرای درست اصول بهداشتی پیشگیری از کرونا در این مراکز، از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

در این نشست دکتر "سجاد شرافت" رییس و "فهیمه فخارنژاد" مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر (عج)، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی و "حجت اله محمدی" مسوول حراست شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 26448
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید