• 1403/04/02
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

در نشست کارشناسان حوزه سلامت با داوطلبان متخصص سلامت ادارات کازرون تاکید شد؛ نقش داوطلبان متخصص سلامت ادارات در راستای تحقق توسعه عدالت در سلامت

در نشست کارشناسان حوزه سلامت با داوطلبان متخصص سلامت ادارات کازرون به نقش داوطلبان سلامت ادارات در راستای تحقق توسعه عدالت در سلامت، تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، معاون بهداشت شبکه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: برای ارتقای سطح سلامت جامعه، مشارکت مردم، سازمان ها و ادارات به ویژه داوطلبان متخصص سلامت ادارات ضروریست.

"زهرا طهماسبی" با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو سلامت جسمی و روانی کارکنان دولت است، به نقش موثر داوطلبان متخصص سلامت ادارات در راستای آگاهی بخشی به جامعه در زمینه غربالگری و تشخیص زودهنگام بیماری ها تاکید کرد.

کارشناس مسوول واحد جلب مشارکت های مردمی مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون نیز در ادامه با اشاره به نقش داوطلبان متخصص سلامت ادارات در راستای تحقق توسعه عدالت در سلامت، از آنها خواست نسبت به تشکیل شورای راهبردی سلامت فصلی در ادارات اقدام کنند.

"شهره خسروی" همچنین بر ضرورت نصب برد بهداشتی، استفاده از امکانات و پشتیبانی ادارات در راستای رفع چالش های بهداشتی حوزه خود و اجرای برنامه سلامت کارکنان در ادارات تاکید کرد.

بیان نکاتی در زمینه اهمیت مراقبت های بهداشتی در مردان 30 تا 60 سال و پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی در جوانان، از سوی "فریده روستا" کارشناس سلامت خانواده و "زهرا داودی" کارشناس سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت به مناسبت هفته ملی سلامت مردان، از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود./س.تدینی

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104098
کلیدواژه