• 1399/12/25
  • - تعداد بازدید: 169
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

درخواست رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از شهروندان در خصوص برگزاری آیین شب چهارشنبه آخر سال در شرایط ایمن و با رعایت پروتکل های بهداشتی

1399/12/25


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون با ارسال پیامی در آستانه نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال از جوانان دعوت کرد با برگزاری آیین چهارشنبه سوری ایمن و در جمع کوچک خانوادگی، خاطره شیرینی در روزهای پایانی سال برای خود و عزیزانشان رقم زنند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در متن پیام دکتر "بندر برامکی" خطاب به شهروندان آمده است:

در طول یکسال گذشته جهان در بهت ناشی از همه گیری ویروس کرونا فرو رفت و کشور عزیزمان ایران نیز بی تاثیر از جولان این ویروس منحوس نبوده و علاوه بر داغدار شدن تعدادی از خانوارهای ایرانی در اثر فوت ناشی از ابتلای عزیزانشان به این ویروس کشنده، جامعه بهداشت و درمان کشور نیز شاهد از دست دادن سرمایه های بی بدیل خود در این مبارزه سخت بود.

حال پس از گذشت سیزده ماه نبرد در جبهه مبارزه با کرونا با توجه به شناسایی تعدادی بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی با قدرت سرایت و بیماری زایی بیشتر، باید با هوشیاری و حساسیت بیشتر نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی از این مقطع نیز عبور کنیم تا زمانی که واکسیناسیون سایر گروه های سنی انجام و ویروس به طور کامل مهار شود.

آیین چهارشنبه سوری نیز که هر سال فارغ از شرایط همه گیری ویروس کرونا خطرات و حوادث خاص خود به همراه داشت، امسال در حالی از راه می رسد که کرونا همچنان جولان می دهد و پافشاری بر برگزاری این آیین به شیوه سال های قبل به نوعی انداختن هیزم به آتش کرونا تلقی می گردد.

نگهداری از مواد محترقه، تهیه و ساخت وسایل آتش بازی دستی از سوی فرزندان از دیگر مواردی است که این روزها باید مورد توجه خانواده ها باشد و والدین می توانند با آگاهی بخشی به فرزندان در خصوص آسیب های احتمالی ناشی از سوختگی مواد آتش زا، از تلخ شدن کام خود در روزهای آغازین سال جدید و اعمال فشار کاری مضاعف به کارکنان حوزه سلامت پیشگیری کنند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و نوروز باستانی این یادگار کهن نیاکانمان، سلامت، سعادت و بهروزی همشهریان و همکاران پر تلاش خود در حوزه بهداشت و درمان را از خداوند متعال خواستارم و آرزو دارم با مشارکت و همدلی مردم عزیز با کارکنان حوزه سلامت، شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس در سال پیش رو باشیم.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38523
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید