• 1399/04/24
  • - تعداد بازدید: 251
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تلاش مسوولان اجرایی شهرستان کازرون برای راه اندازی بیمارستان امام علی (ع)

1399/04/24

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از پیش بینی و انجام مقدمات راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) به عنوان بیمارستان پشتیبان برای پذیرش بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید19 در هفته های گذشته و ظرفیت معین بیمارستان ولیعصر (عج) در ارایه خدمات به مراجعین و بیماران، مقدمات تجهیز و بهره برداری از بیمارستان امام علی (ع) وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، فراهم شد.

 
 

او با بیان اینکه زمینه راه اندازی بیمارستان امام علی (ع) با تلاش دکتر "فریدون عباسی دوانی" نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی، "داریوش دهقان" فرماندار ویژه شهرستان کازرون و همکاری مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شده است، افزود: طی بازدید از ساختمان این مرکز درمانی، تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای بهره برداری از این بیمارستان بررسی و به مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان اجرایی شهرستان اعلام شد.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی بیمارستان جدید در راستای ساماندهی وضعیت بستری بیماران کرونایی و گسترش ظرفیت ارایه خدمات سلامت به سایر بیماران در شهرستان کازرون، گام موثری برداشته شود.

گفتنی است در این بازدید "داریوش دهقان" فرماندار ویژه کازرون، دکتر "سجاد شرافت" رییس بیمارستان ولیعصر (عج) و کارشناسان واحدهای مختلف این مرکز درمانی، دکتر "محمدرضا دالوند" سرپرست دانشگاه آزاد و مهندس "مهرزاد پیرویان" سرپرست حوزه عمران دانشگاه آزاد اسلامی کازرون نیز حضور داشتند.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 26366
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید