• 1398/06/20
  • - تعداد بازدید: 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشدید نظارت کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت کازرون بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس در دهه اول ماه محرم

در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع نذورات تاکید شد: استفاده از دستکش در تهیه مواد غذایی 98/6/19

کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید پیرویان از تشدید نظارت و بازرسی کارشناسان این واحد بر مراکز تهیه و توزیع نذورات در دهه اول ماه محرم، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "اکرم عفیفیان" با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح نظارتی ایام محرم، کارشناسان واحد بهداشت محیط این شبکه، بر شدت نظارت و کنترل بهداشت محیط مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس، اماکن متبرکه، مکانهای برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی، مساجد، ایستگاههای توزیع شربت، شیرینی و مواد غذایی نذری، افزودند.
 
 
 
 

او ادامه داد: در بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان این واحد علاوه بر کنترل بهداشت فردی افراد توزیع کننده نذورات، بر استفاده آنها از دستکش در هنگام تماس مستقیم با مواد غذایی، قرار دادن سطل های زباله کیسه دار در ایستگاههای توزیع شربت و استفاده از ظروف غذایی مناسب برای مواد غذایی داغ، تاکید شد.

 
 
 

این کارشناس واحد بهداشت محیط از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی یا بروز مسمومیت غذایی پس از استفاده از مواد غذایی ، علاوه بر مراجعه به پزشک، موضوع را طی تماس تلفنی با سامانه 190 رسیدگی به شکایات بهداشت محیط اطلاع رسانی کنند تا توسط کارشناسان این واحد پیگیری شود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 9683
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید