• 1399/04/17
  • - تعداد بازدید: 222
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تشدید نظارت تیم کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون بر مراکز حساس و پرازدحام

1399/04/17

در راستای پیشگیری و مقابله با کروناویروس تیم کارشناسان شبکه بهداشت و درمان با همراهی دکتر "بندر برامکی" رییس این شبکه و "سهراب رزاقی" رییس اداره صمت کازرون، از اماکن زیارتی، تالارهای برگزاری مراسم و ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" با اشاره به مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان در خصوص ممنوعیت موقت فعالیت تالارهای برگزاری مجالس، اماکن ورزشی، تعطیلی ناوگان حمل و نقل اتوبوس درون شهری و پرهیز از سرو غذا در رستوران ها و اغذیه فروشی ها، گفت: تیم مشترک کارشناسان بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای این شبکه در بازدید از مراکز و مشاغل حساس و پرازدحام، شیوه فعالیت و اجرای صحیح دستورالعمل های بهداشتی از سوی متصدیان این مشاغل را بررسی می کنند.

 
 

مهندس "محمد احمدی" افزود: بازدید از فروشگاه های زنجیره ای، جایگاه های عرضه سوخت و تاکسی های درون شهری، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در این مراکز نیز از دیگر اقدامات کارشناسان شبکه بهداشت و درمان است.

او به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، موارد را به سامانه تلفنی 190 رسیدگی به شکایات بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 26123
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید