• 1399/08/05
  • - تعداد بازدید: 409
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آرایشگاه های کازرون

1399/08/05


در راستای مقابله با موج سوم بیماری کووید19، نظارت بازرسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون بر اجرای پروتکل های بهداشتی در آرایشگاه های زنانه و مردانه، شدت یافت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس سلامت محیط مرکز بهداشت شهید پیرویان با اشاره به موقعیت آرایشگاه ها به عنوان یکی از پرخطرترین مکان های انتقال کروناویروس، گفت: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کووید19، علاوه بر تشدید نظارت کارشناسان سلامت محیط بر آرایشگاه ها، مقداری مواد آرایشی غیرقابل مصرف نیز کشف و معدوم شد.

 
 

مهندس "اکرم عفیفیان" افزود: کارشناسان سلامت محیط در بازدید از آرایشگاه ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا مانند استفاده از وسایل حفاظت فردی به ویژه ماسک و شیلد صورت، حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از لوازم شخصی، مدیریت نوبت دهی به مشتریان و پرهیز از شلوغی در آرایشگاه ها نظارت می کنند.

او از شهروندان خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام مراجعه به آرایشگاه ها، برای ثبت تخلفات بهداشتی، موارد را در تماس با سامانه تلفنی 190 رسیدگی به شکایات بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اطلاع رسانی کنند./س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31542
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید