• 1399/12/26
  • - تعداد بازدید: 272
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

تشدید نظارت بازرسان سلامت محیط شبکه بهداشت و درمان کازرون بر رعایت پروتکل های بهداشتی در آرایشگاه های زنانه

1399/12/26


کارشناس سلامت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون از افزایش نظارت کارشناسان این واحد بر فعالیت آرایشگاه های زنانه در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، مهندس "اکرم عفیفیان" گفت: با توجه به افزایش فعالیت آرایشگاه های زنانه در این وقت سال و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا در این اماکن، بازرسان سلامت محیط به صورت انفرادی و در قالب تیم های مشترک با بازرسان اتاق اصناف بر شدت نظارت خود افزودند.

 
 

او از مهمترین نکات مورد بررسی در این نظارت ها به استفاده متصدیان آرایشگاه ها و مشتریان از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی، گندزدایی مستمر محیط کار، استفاده از محلول های ضدعفونی کننده، استفاده از سیستم نوبت دهی و خودداری از ارایه خدمات به مراجعان بدون ماسک عنوان کرد.

این کارشناس سلامت محیط از کشف چهار دستگاه غیرمجاز پارافین تراپی و تاتو و یک دستگاه غیرمجاز لیزر در این بازرسی ها خبر داد و افزود: دستگاه های کشف شده توقیف و پرونده فرد متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

او انجام فعالیت های زمان بر مانند میکروپیگمنتیشن در شرایط کرونا را تهدیدی برای سلامت مراجعان به آرایشگاه ها عنوان و اضافه کرد: در صورت مشاهده این فعالیت ها، با متخلفان برخورد قانونی می شود.س/تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 38615
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید