• 1399/07/01
  • - تعداد بازدید: 326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

تجزیه و تحلیل وضعیت مبتلایان به کووید19 شهرستان کازرون از سوی معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

1399/07/01


معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت شیوع کروناویروس در شهرستان کازرون از ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "محمدرضا کریمی" در نشست با  مسوولان این شبکه ضمن بررسی آمار مبتلایان به کووید19 در شهرستان، درصد ابتلای بیماران را بر اساس سن، جنس، سابقه بیماری زمینه ای، نوع شغل، حضور در مراکز تجمعی و نوع رفتارهای اجتماعی، آنالیز و ارزیابی کرد.

 
 

او با بیان اینکه تا به امروز درمان قطعی و واکسنی برای این بیماری در دسترس نیست، در خصوص آگاهی بخشی به مردم شهرستان در راستای تغییر رفتارهای اجتماعی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در مراکز تجمعی، حفظ فاصله اجتماعی و در خانه ماندن افراد در معرض خطر ابتلا مانند سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای تاکید کرد.

کریمی با اشاره به لزوم مشارکت بین بخشی در راستای دستیابی به کنترل شیوع کروناویروس افزود: با مشارکت فرماندار، دادستان عمومی و انقلاب و اتاق اصناف در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کارمندان ادارات، کسبه و عموم مردم اقدام و با اشخاصی خاطی بر اساس مصوبه ابلاغی از دفتر ریاست جمهوری، برخورد شود.

 
 

او با اشاره به اینکه تعطیلی مشاغل و قرنطینه شهرستان مشکلات اقتصادی به دنبال دارد تنها راه برون رفت از این وضعیت را رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم عنوان کرد.

بازدید از شیوه ارایه خدمات سلامت در مرکز منتخب کووید19و پایگاه سلامت حاج "ابراهیم برزه" نیز از دیگر اقدامات معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه در سفر به کازرون بود.

 
 

این نشست با حضور دکتر "بندر برامکی" رییس، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، و کارشناسان واحد مبارزه با بیماری های واگیر و بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" برگزار شد.س.تدینی

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 29657
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید