• 1400/01/23
  • - تعداد بازدید: 412
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

تبیین وضعیت همه گیری کووید19 در کازرون از زبان رییس شبکه بهداشت و درمان

1400/01/23

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون در مصاحبه با نماینده صدا و سیمای فارس، وضعیت همه گیری کووید19 در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با اشاره به وضعیت قرمز رنگ بندی همه گیری ویروس کرونا در شهرستان، افزایش مراجعه به مرکز 16 ساعته کووید19 و افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر (عج)، گفت: شرایط ایجاد شده نتیجه عادی پنداری کرونا، رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، برگزاری دورهمی های خانوادگی و مجالس عروسی در ایام تعطیلات نوروز است.

 
 

او میانگین آمار مراجعه روزانه بیماران به مرکز 16 ساعته در طول هفته گذشته را 165 نفر و تعداد نمونه های تشخیصی انجام شده از ابتدای همه گیری کووید19 تا به امروز را بیست هزار و 25 نفر اعلام و اضافه کرد: 80 درصد تخت های تنها بیمارستان کازرون در اشغال بیماران کرونایی است و در صورت ادامه این روند، ارایه خدمات سلامت به سایر بیماران با اختلال مواجه می شود.

برامکی با اشاره به تشدید نظارت مشترک بازرسان سلامت محیط، فرمانداری ویژه، اداره صمت، اتاق اصناف، دایره نظارت بر اماکن و هلال احمر بر محدوده فعالیت اصناف مختلف بر اساس رنگ بندی کرونا، از مردم و صاحبان مشاغل خواست با پایبندی به اجرای محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، ضمن حفظ جان خود و عزیزانشان یاری گر کارکنان حوزه سلامت در این روزهای بحرانی باشند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 39696
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید