• 1401/11/25
  • - تعداد بازدید: 89
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

تاکید سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون بر پیشگیری از اختلال در روند ارایه خدمات سلامت به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی

1401/11/25


در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شبکه بهداشت و درمان کازرون، سرپرست شبکه بر ضرورت پیشگیری از اختلال در روند ارایه خدمات سلامت به مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست دکتر "محسن معینی" ضمن درخواست از مسوولان واحدهای ستادی شبکه و مرکز بهداشت در زمینه ارایه برنامه کشیک نوروزی به دبیر ستاد تسهیلات نوروزی، گفت: برای دسترسی راحت مردم و مسافران نوروزی مستقر در منطقه امامزاده سید حسین (ع) و دشت برم، مراکز خدمات جامع سلامت سید حسین و کلانی در ایام تعطیلات نوروزی در شیفت صبح تا ساعت 14 فعال باشند.

 
 

او بر ضروت تامین داروهای ترالی اورژانس و سایر داروهای مورد نیاز در مراکز خدمات جامع سلامت تاکید و از مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر (عج) نیز خواست نسبت به پیگیری تامین داروهای مورد نیاز بیماران دیالیزی اقدام کند.

سرپرست شبکه از مسوول واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون خواست با اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی، بر رعایت موازین بهداشتی در اماکن تفریحی، فروشگاه ها و اغذیه فروشی های سطح شهرستان به ویژه مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی بین راهی اقدام کنند.

 
 

اعلام برنامه آنکالی کارشناسان مبارزه با بیماری های واگیر برای رسیدگی به واکسیناسیون موارد احتمالی حیوان گزیدگی و برنامه آنکالی کارشناسان سلامت خانواده برای پیگیری مراقبت های مادران باردار پرخطر نیز از دیگر موضوعات مورد تاکید سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون بود.

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشت و "محمدیاسین" دیوانی مدیر اجرایی شبکه بهداشت و درمان کازرون، مدیر داخلی بیمارستان ولیعصر (عج)، رییس خدمات پرستاری بیمارستان امام علی (ع) و جمعی از مسوولان واحدهای ستاد شبکه و مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 74359
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید