• 1399/01/30
  • - تعداد بازدید: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون بر رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی

1399/01/30

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون از بهبودی 21 نفر از مبتلایان به کووید 19 از ابتدای شیوع کروناویروس تا به امروز، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه از ابتدای شیوع کروناویروس در کشور تا کنون، 43 نفر بیمار مبتلا به کووید 19 در این شهرستان شناسایی شده است، گفت: از بین تعداد مبتلایان به این بیماری 21 نفر بهبود یافته، 20 نفر قرنطینه خانگی، 1 نفر فوت و در حال حاضر 1 نفر نیز در بیمارستان بستری است.

او با اشاره به آغاز فعالیت مشاغل کم خطر شهرستان از ابتدای هفته جاری، افزود: شروع فعالیت مشاغل به معنای پایان شیوع کرونا نیست و مردم به روال دو ماه گذشته، تنها برای انجام کارهای ضروری و بارعایت اصول بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی در جامعه حضور یابند.

برامکی با اشاره به نگرانی برخی از مردم در خصوص احتمال سرایت کروناویروس از کارکنان بهداشتی و درمانی مبتلا به این بیماری به خدمات گیرندگان سلامت، افزود: برای همه افراد شناسایی شده مبتلا به کووید 19 حتی آنهایی که علایم بیماری ندارند و تنها بررسی آزمایشگاهی آنها مثبت شده است، دو هفته قرنطینه خانگی و قطع زنجیره ارتباط با دیگران اعمال می شود.

این مقام مسوول شبکه بهداشت و درمان کازرون ضمن توصیه به شهروندان در خصوص توجه نکردن به شایعات مربوط به حوزه سلامت، گفت: اخبار و اطلاعات صحیح مربوط به بیماری کووید 19 در شهرستان را از سایت شبکه بهداشت و درمان دریافت کنند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 22846
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید