• 1400/06/26
  • - تعداد بازدید: 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

تاکید بر ضرورت همکاری های بین بخشی در ترغیب شهروندان کازرونی به انجام واکسیناسیون علیه کووید19

1400/06/26


در نشست اعضای ستاد کرونای شهرستان کازرون، رییس شبکه بهداشت و درمان بر لزوم همکاری های بین بخشی در راستای ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون علیه بیماری کووید19 تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه انجام واکسیناسیون در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی نقش موثری در کاهش چرخه انتقال ویروس و مهار بیماری دارد، بر ضرورت همکاری بخشداری ها، دهیاری ها، هنرمندان، ورزشکاران، نیروهای انتظامی، سازمان ها و ادارات با این شبکه در راستای مشارکت مردم در انجام واکسیناسیون و پیشگیری از بروز موج بعدی بیماری تاکید کرد.

 
 

او از تزریق 86 هزار و 815 دز واکسن نوبت اول و 35 هزار و 771 دز نوبت دوم از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا به امروز در شهرستان خبر داد و افزود: فراهم بودن شرایط بهداشتی مناسب با دوران اپیدمی ویروس کرونا در مدارس و انجام واکسیناسیون دانشجویان و دانش آموزان شرط لازم برای حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها و مدارس است که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

برامکی با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی بر لزوم برگزاری آیین های سوگواری در فضای باز و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید و پیشنهاد داد با برپایی ایستگاه های سلامت به جای موکب های عزاداری امام حسین (ع)، ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عزاداران را یادآور شوند.

 
 

این نشست با حضور "علی مظفری" فرماندار ویژه، "کرم اله رنجبر" معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، "زهرا طهماسبی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، بخشداران و سایر مسوولان ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه کازرون برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 47017
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید