• 1400/09/23
  • - تعداد بازدید: 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

تاکید بر ضرورت دستیابی به پوشش صددرصدی واکسیناسیون جمعیت شهرستان در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی کازرون

1400/09/23

نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست رییس شبکه با بیان اینکه 84 درصد از جمعیت کازرون یک نوبت واکسن و 74 درصد از جمعیت دو نوبت واکسن دریافت کرده اند، گفت: لازمه دستیابی به ایمنی جمعی، ارتقای پوشش واکسیناسیون به صدردصد است که در این راستا اجرای محدودیت های هوشمند در شهرستان می تواند متولیان سلامت را به این هدف نزدیک تر کند.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: بر اساس طرح مدیریت هوشمند، تمامی ارایه دهندگان و دریافت کنندگان خدمت در ادارات دولتی و متصدیان صنوف باید دو نوبت واکسن علیه کروناویروس دریافت کرده باشند.

او از اعضای جلسه خواست با مشارکت بین بخشی در زمینه ارتقای پوشش واکسیناسیون جمعیت تا مهار کامل ویروس کرونا، متولیان سلامت را یاری رسانند.

 
 

برامکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست به وضعیت نامطلوب دفع فاضلاب برخی مجتمع های مسکونی، اجرایی شدن موضوع زنده گیری سگ های ولگرد از سوی شهرداری، تاکید بر راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب شهری و برخورد قاطع با استفاده کنندگان از آب فاضلاب در مصارف کشاورزی، تشریح وضعیت کیفی آب آشامیدنی و ضرورت شست و شوی مکرر مخازن آب، کلرزنی و رفع نقاط شکستگی شبکه های توزیع آب شهری و روستایی و تبیین تفاهم نامه سند ملی سلامت روان، اشاره کرد.

این نشست به ریاست "یوسف فروتن" معاون امور عمرانی فرمانداری ویژه و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52059
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید