• 1400/04/13
  • - تعداد بازدید: 366
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

به صدا درآمدن آژیر خطر وضعیت قرمز کرونا در کازرون

1400/04/13


رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون از نواخته شدن آژیر هشدار وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "بندر برامکی" با اشاره به روند افزایشی آمار بیماران کرونایی و بستری در بیمارستان ولیعصر (عج)، گفت: با توجه به سرایت پذیری بالای ویروس جهش یافته هندی موسوم به کرونا دلتا، عادی پنداری و سهل انگاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند زمینه ایجاد بحران شیوع بیماری را فراهم سازد.

او با تاکید بر ظرفیت معین تنها بیمارستان کازرون در ارایه خدمات سلامت به بیماران کرونایی از مردم خواست با پایبندی بیشتر نسبت به رعایت نکاتی نظیر استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی علاوه بر حفظ سلامت خود و اطرافیانشان، کارکنان حوزه سلامت را در این روزهای سخت یاری رسانند.

 
 

رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون ادامه داد: بر اساس مصوبه آخرین نشست ستاد کرونای شهرستان مبنی بر راه اندازی کاروان خودرویی هشدار وضعیت کرونا، با حضور خودروهای امدادی اورژانس 115، آتش نشانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آژیر هشدار وضعیت کرونا در کازرون نواخته شد.

برامکی ابراز امیدواری کرد این حرکت نمادین گامی هر چند کوچک در راستای حساس سازی عمومی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43592
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید