• 1401/06/09
  • - تعداد بازدید: 252
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بهره برداری از خانه بهداشت روستای گیخ بخش جره و بالاده شهرستان کازرون

1401/06/09


خانه بهداشت روستای "گیخ" بخش جره و بالاده شهرستان کازرون با حضور فرماندار ویژه این شهرستان به بهره برداری رسید.

 
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، فرماندار ویژه این شهرستان در آیین بهره برداری از این پروژه سلامت گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کروناویروس در طول کمتر از یکسال است که وجود خانه های بهداشت و توسعه شبکه های بهداشت در دستیابی به این موفقیت تاثیر بسزایی داشته است.

"محمدعلی بخرد" افزود: توسعه شبکه های بهداشت با احداث خانه های بهداشت در دورافتاده ترین مناطق روستایی، زمینه دسترسی آسان مردم منطقه به خدمات بهداشتی و درمانی را فراهم کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز در این آیین گفت: خانه بهداشت روستای گیخ در زمینی به مساحت 400 متر مربع و زیربنای 110 مترمربع و با اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

 
 

دکتر "محسن معینی" با بیان اینکه هزینه ساخت این خانه بهداشت از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و اعتبارات محرومیت زدایی تامین شده است، افزود: در این مرکز با حضور دو بهورز، مراقبت گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان و زنان باردار به جمعیت تحت پوشش ارایه می شود.

در این آیین معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون، امام جمعه و بخشدار بالاده، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای گیخ حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 65910
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید