• 1401/07/12
  • - تعداد بازدید: 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

برگزاری کمیته درون بخشی سلامت روان در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1401/07/12


کمیته درون بخشی سلامت روان با حضور معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهید "پیرویان" برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، کارشناس مسوول سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت شهید "پیرویان" گفت: هجدهم تا بیست و چهارم مهر هر سال به عنوان هفته ملی سلامت روان نامگذاری شده است تا توجه همگانی را به اهمیت سلامت روان به عنوان یکی از ابعاد سلامتی جلب کند.

 
 

"مرضیه یزدانی" با اشاره به شعار امسال هفته ملی سلامت روان با عنوان "سلامت روان و بهزیستی همگانی"، افزود: هفته ملی سلامت روان فرصت مناسبی برای گام نهادن جامعه در مسیر پیشگیری، درمان و ارتقای بهداشت روان و توجه ویژه کارکنان نظام سلامت به شناسایی زودهنگام افراد مبتلا به اختلالات روان و انجام مراقبت های لازم برای این بیماران است.

او از برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف بهداشت روان برای معلمان، نوجوانان، جوانان و طلاب حوزه علمیه شهرستان از سوی کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت در روزهای آینده خبر داد.

 
 

این نشست با حضور "زهرا طهماسبی" معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان و جمعی از کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید "پیرویان" برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 67335
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید