05 تیر 1405

  • 1405/03/27
  • - تعداد بازدید: 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کازرون

برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مهارت‌افزایی ویژه مربیان اورژانس پیش‌بیمارستانی جنوب فارس

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کازرون از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مهارت‌افزایی ویژه کارکنان اورژانس پیش‌بیمارستانی جنوب فارس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، دکتر "محمد دوله" گفت: این دوره آموزشی طی دو روز و با حضور ۳۵ نفر از مربیان اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های کازرون، نورآباد، فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین و کوه‌چنار در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) کازرون برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه مهارت‌افزایی ویژه مربیان اورژانس پیش‌بیمارستانی جنوب فارس

او با اشاره به جایگاه ویژه اورژانس پیش‌بیمارستانی در نظام سلامت، افزود: همه بخش‌های نظام سلامت از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما اورژانس ۱۱۵ نخستین واحدی است که در لحظات اولیه وقوع حادثه یا بروز بیماری در کنار مردم حضور پیدا می‌کند و اقدامات حیاتی و سرنوشت‌ساز را برای حفظ جان بیماران و مصدومان انجام می‌دهد.

سرپرست شبکه ادامه داد: کیفیت خدمات اورژانس تا حد زیادی به دانش، مهارت و آمادگی نیروهای عملیاتی و کارشناسان مرکز پیام وابسته است و به همین دلیل آموزش مستمر و به‌روزرسانی مهارت‌های حرفه‌ای، از اولویت‌های مهم این حوزه به شمار می‌رود.

او اضافه کرد: ارتقای سطح سواد علمی و عملی کارکنان عملیاتی، افزایش توان تصمیم‌گیری در شرایط بحرانی، آشنایی با آخرین دستورالعمل‌های امدادی و درمانی و همچنین تقویت مهارت‌های کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ در مدیریت مأموریت‌ها و هدایت صحیح نیروهای امدادی، از اهداف اصلی برگزاری این دوره آموزشی است.

دوله خاطرنشان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی نقش مؤثری در افزایش کیفیت خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی، کاهش زمان پاسخگویی به مأموریت‌ها، ارتقای رضایتمندی مردم و در نهایت حفظ و نجات جان بیماران و مصدومان خواهد داشت.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 155027

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید