• 1400/02/20
  • - تعداد بازدید: 4
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

برگزاری وبینار آموزشی واکسیناسیون کرونا ویژه بهورزان کازرون

1400/02/20


معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون از برگزاری وبینار آموزشی اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، ویژه بهورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "زهرا طهماسبی" با اشاره به تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز مبنی بر تسریع انجام واکسیناسیون سالمندان در شهرها و روستاها، گفت: به منظور دستیابی سریع و آسانتر سالمندان مناطق روستایی به واکسن کرونا، مقدمات راه اندازی پایگاه های واکسیناسیون مراکز خدمات جامع سلامت روستایی مهیا شده است.

 
 

او با بیان اینکه بهورزان به عنوان پیشگامان عرصه سلامت در دورافتاده ترین مناطق روستایی در اجرای طرح واکسیناسیون کرونا مشارکت خواهند داشت، افزود: آموزش شیوه واکسیناسیون، محل تزریق واکسن، مراقبت های بعد از واکسیناسیون و آموزش های لازم به مراجعان از مهمترین مطالب آموزشی ارایه شده در این وبینار آموزشی بود.

گفتنی است جمعی از مسوولان، ناظران و مراقبان سلامت مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی نیز به شیوه حضوری با آموزش های ضروری در زمینه اجرای طرح واکسیناسیون کرونا آشنا شدند.

"مسعود شیبانی" مدیر آموزشگاه بهورزی و "فاطمه بنیادی" کارشناس مسوول واحد آموزش سلامت شبکه بهداشت و درمان از مدرسان این دوره آموزشی بودند.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 41198
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید