• 1399/05/25
  • - تعداد بازدید: 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری نشست فصلی هماهنگی و اجرای برنامه بسته خدمت سلامت کارکنان دولت در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/05/25


نشست فصلی درون بخشی بسته سلامت کارکنان دولت در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این نشست معاون بهداشتی شبکه ضمن بیان اهداف و لزوم اجرای برنامه بسته خدمت سلامت کارکنان دولت، گفت: با توجه به ضرورت افزایش میزان آگاهی و دانش سلامت جامعه و فراهم نبودن شرایط برگزاری نشست های حضوری در بحران شیوع کروناویروس، اجرای برنامه عملیاتی سلامت کارکنان دولت، باید با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت بر اساس شیوه نامه اقدام شود.

 

 

"زهرا طهماسبی" با اشاره به اهمیت سلامت کارکنان دولت به عنوان یکی از مهمترین اقشار جامعه و بازوی توانمند، کارآمد و مولد کشور در افزایش بهره وری سازمانی و اقتصادی، بر ضرورت اجرای بسته خدمت سلامت کارکنان برای تمامی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

کارشناس مسوول واحد بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت شهید "پیرویان" کازرون نیز ضمن تشریح کامل اهداف و الزامی بودن اجرای برنامه سلامت کارکنان دولت مطابق با شیوه نامه، برگزاری به موقع و تدوین برنامه عملیاتی از سوی واحد های بهداشتی درگیر در ابتدای هرسال را خواستار شد.

مهندس "قاسمی راد" با بیان اینکه بر اساس شیوه نامه، اجرای این برنامه حول دو محور آموزش به کارکنان دولت و مرحله اجرایی است، از کارشناسان واحدهای بهداشتی خواست با توجه به اهمیت موضوع و ظرفیت و توانمندی خود، گام های موثری در حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه برداشته شود.

این نشست با حضور دکتر "بندر برامکی" رییس شبکه بهداشت و درمان و کارشناسان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار و مصوباتی نیز در دستور کار قرار گرفت.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 27616
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید