• 1400/10/08
  • - تعداد بازدید: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

برگزاری نشست اعضای کمیته بحران شبکه بهداشت و درمان کازرون

1400/10/08


به دنبال اعلام وضعیت هشدار شرایط جوی از سوی استانداری فارس، کمیته بحران شبکه بهداشت و درمان کازرون در دفتر رییس شبکه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییش شبکه با اشاره به وجود مناطق حادثه خیز در شهرستان و ضرورت پیش بینی و ساماندهی زیرساخت های ضروری برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از بارندگی، گفت: مسوولان مراکز بهداشتی برای پیشگیری از آب گرفتگی ساختمانی، بر مسدود نبودن آبراه ها و آب شیب ها نظارت داشته باشند.

 
 

دکتر "بندر برامکی" همچنین بر ضرورت پرهیز از دهگرشی و عشایرگردی پزشکان خانواده روستایی تا پس از قطع بارندگی تاکید و اضافه کرد: پایگاه های اورژانس آمادگی لازم برای خدمت رسانی داشته باشند و کمبودهای دارویی آنها نیز تامین شود.

او افزود: با توجه به افزایش کدورت آب آشامیدنی شهر پس از بارندگی های شدید و احتمال آلودگی آب آشامیدنی، از سوی واحد سلامت محیط در زمینه پیشگیری از ایجاد این وضعیت با اداره آبفا مکاتبه شود.

پیش بینی اسکان مادران باردار ساکن در مناطق صعب العبور در مکانی نزدیک به مراکز بهداشتی درمانی و تامین سوخت وسایل گرمایشی خانه های بهداشت از دیگر مصوبات این نشست بود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52895
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید