• 1399/08/07
  • - تعداد بازدید: 387
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

برگزاری سی و پنجمین نشست ستاد اجرایی مدیریت بیماری کرونا در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/08/06


سی و پنجمین نشست درون بخشی ستاد اجرایی مدیریت بیماری کرونا در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه ضمن اشاره به اهمیت حفظ سلامت کارکنان حوزه سلامت در بحران شیوع کروناویروس، بر مدیریت استفاده بهینه از وسایل حفاظت فردی به ویژه ماسک و محلول های ضدعفونی کننده تاکید کرد.

دکتر "بندر برامکی" با اشاره به ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم تجمعی بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا، از کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت شهید "پیرویان" خواست ضمن نظارت بر تالارهای برگزاری مجالس با دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها نیز در راستای ممانعت از برگزاری هرگونه مراسم تجمعی هماهنگی کنند.

 
 

او مراقبت از گروه های در معرض خطر بیشتر ابتلا به کرونا به خصوص مادران باردار و پیگیری وضعیت درمان و زمان رهایی از قرنطینه خانگی مبتلایان به کووید19 را ضروری خواند.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون در ادامه از پوشش 90 درصدی واکسیناسیون آنفلوانزای فصلی برای زنان باردار شهرستان نام برد و افزود: برای گروه های پرخطر دیگر از جمله بیماران دیالیزی، هموفیلی، مبتلایان به تالاسمی، بیماران سرطانی و افراد مبتلا به ام اس، زندانیان پرخطر و جانبازان نیز واکسیناسیون انجام شده است.

"زهرا طهماسبی" از انجام ده هزار و 57 تست تشخیصی کروناویروس از ابتدای اپیدمی کرونا تا به امروز و از بهبودی دو هزار و 230 بیمار مبتلا به کووید19 در شهرستان خبر داد.

او بر ادامه روند نظارت کارشناسان بهداشتی بر اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی ادارات، کسبه و صاحبان مشاغل مختلف تاکید کرد.

این نشست با حضور کارشناسان ستاد مرکز بهداشت شهید پیرویان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 31676
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید