• 1400/06/03
  • - تعداد بازدید: 367
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

برگزاری آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 جاده ای روستای انارستان کازرون در هفته دولت

1400/06/03


در دومین روز از هفته دولت آیین کلنگ زنی پایگاه اورژانس 115 جاده ای خیرساز در روستای انارستان با حضور "علی مظفری" معاون استاندار و فرماندار ویژه کازرون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: زمین این پایگاه جاده ای به مساحت 700 متر مربع از سوی "مسلم کمالی" و "داریوش سلطانی" دو نیکوکار عرصه سلامت اهدا شده است و هزینه احداث ساختمان و خرید یک دستگاه آمبولانس نیز از سوی خانواده مرحوم "بهرام خدادوست" تامین خواهد شد.

دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه خدمت و کمک رسانی به مردم از برترین عبادت‌ها، صدقه جاریه و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است، افزود: نیکوکاران عرصه سلامت بی شک با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه، سعادت دنیوی و اخروی خود را بیمه می‌کنند.

 
 

او با اشاره به حادثه خیز بودن جاده حدفاصل شهرستان کوه چنار و دوراهی راهدار که روستای انارستان نیز در این مسیر قرار دارد، ابراز امیدواری کرد با احداث این پایگاه جاده ای، خدمات رسانی بهینه ای در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی به مردم منطقه و شهرستان ارایه شود.

این آیین با حضور دکتر "مسلم فلاحی" مسوول امور شهرستان ها در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، مسوول اورژانس 115 کازرون، بخشدار مرکزی، نمایندگان نیروی انتظامی و دادگستری، شورای اسلامی و دهیاری روستای انارستان و اعضای شورای خیرین تامین سلامت شهرستان برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 45829
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید