• 1400/04/20
  • - تعداد بازدید: 392
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

برگزاری آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون

1400/04/20


با حضور رییس شبکه بهداشت و درمان کازرون، آیین معارفه سرپرست جدید بیمارستان ولیعصر (عج) در سالن اجتماعات این مرکز درمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در این آیین رییس شبکه ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دکتر "سجاد شرافت" در دوران تصدی ریاست بیمارستان ولیعصر (عج)، گفت: هدف همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت، تامین و ارتقای سطح سلامت جامعه است.

 
 

دکتر "بندر برامکی" کارکنان سطوح مختلف این مرکز درمانی را خدمتگزاران واقعی مردم دانست و با اشاره به قرارگیری شهرستان در آستانه موج پنجم بیماری کرونا، بر ضرورت آمادگی و تقویت زیرساخت های تجهیزاتی برای ارایه خدمات مطلوب به بیماران تاکید کرد.

سرپرست جدید بیمارستان ولیعصر (عج) در ادامه گفت: همه ما در این سیستم سلامت همانند حلقه های به مهم متصلی هستیم که آسیب در یک حلقه می تواند چرخه خدمت رسانی به مردم را دچار اختلال کند.

 
 

دکتر "حسین مرادی سروستانی" با تاکید بر لزوم کسب رضایت بیماران در راس همه امور، همراهی کارکنان با تیم مدیریتی بیمارستان را در راستای ارتقای سطح خدمات ارایه شده و افزایش رضایتمندی مردم ضروری عنوان کرد.

این آیین با حضور "حجت اله محمدی" مسوول حراست، مدیر داخلی و مسوول خدمات پرستاری و جمعی از کارکنان بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 43780
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید