• 1398/11/08
  • - تعداد بازدید: 81
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید خدمات پرستاری بیمارستان ولیعصر (عج)

1398/11/8

آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید خدمات پرستاری بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون، با حضور مدیر اداری مالی معاونت درمان و مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سالن اجتماعات این مرکز درمانی برگزار شد.

 
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در آیین تکریم مدیر پیشین و معارفه مدیر جدید خدمات پرستاری بیمارستان ولیعصر (عج)، دکتر "بندر برامکی" رییس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره به کمبود نیروی کارشناس پرستاری در این مرکز درمانی، گفت: با توجه به اینکه در بیمارستان ولیعصر (عج) به عنوان مرکز قطب درمان کازرون، به بیماران شهرستان های همجوار هم خدمت رسانی می شود، با تامین نیروی کارشناس پرستاری و تجهیزات مورد نیاز، می توان خدمات مطلوب تری به مراجعان و بیماران انجام داد.

 
 

دکتر "سجاد شرافت" سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) نیز ضمن قدردانی از زحمات ارزنده "مریم پیرالو" مدیر پیشین خدمات پرستاری این مرکز درمانی، نسبت به موفقیت "اعظم حورزاد" مدیر جدید دفتر پرستاری در پیشبرد اهداف و ارتقای کیفی سطح خدمات ارایه شده به بیماران، ابراز امیدواری کرد.

 
 

این آیین با حضور دکتر "اعظم زارع" مدیر خدمات پرستاری دانشگاه، دکتر "حسین درویشی بهلولی" مدیر اداری مالی معاونت درمان، رییس و جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان کازرون، سرپرست بیمارستان ولیعصر (عج) و جمعی از پرستاران و کارکنان این مرکز درمانی برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه مراسم، دکتر زارع طی نشستی که با مدیر خدمات پرستاری و مسوولان بخش های مختلف بیمارستان ولیعصر (عج) در دفتر ریاست این مرکز درمانی داشت، از پرستاری به عنوان حرفه تخصصی نام برد و بر همدلی، تعامل و ارتباط بین فردی مطلوب کارکنان این حوزه، افزایش سطح اطلاعات علمی و تصحیح فرآیندهای پرستاری در راستای خدمات رسانی مناسب به بیماران تاکید کرد.

 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 19132
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید