• 1399/05/20
  • - تعداد بازدید: 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/05/20


به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار، مسوولان شبکه بهداشت و درمان کازرون از خبرنگاران اهل قلم و فعالان حوزه رسانه شهرستان تجلیل و قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس این شبکه ضمن ارج نهادن به مقام خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم  و قدردانی از تلاش آنها در اطلاع رسانی عمومی و مقابله با کروناویروس همگام با کارکنان بهداشت و درمان، افزود: خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه نقش اثرگذاری در ترویج فرهنگ نقد و انتقاد منصفانه و مطالبه گری مردم از مسوولان ایفا می کنند.

 
 

دکتر "بندر برامکی" با بیان اینکه سلامت مقوله ای است که با مشارکت عموم مردم، مسوولین و همه اقشار جامعه ارتقا می یابد، به نقش بی بدیل فعالان حوزه رسانه در آگاهی بخشی عمومی و جلب مشارکت خیرین تامین سلامت شهرستان در راستای ارتقای سطح سلامت مردم به خصوص در مدیریت و کنترل بیماری کووید19 اشاره کرد.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان کازرون نیز بر لزوم مشارکت های بین بخشی سازمان ها، نهادها، ادارات و اصحاب رسانه با کارکنان حوزه سلامت در کنترل بیماری کووید19 و تعامل بیشتر خبرنگاران با کارکنان بهداشت و درمان تاکید کرد.

"زهرا طهماسبی" با بیان اینکه تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری فیزیکی است از خبرنگاران اشاعه فرهنگ خودمراقبتی در جامعه را در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری ویروسی خواستار شد.

اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران پایان بخش این نشست بود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 27467
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید