• 1398/06/09
  • - تعداد بازدید: 428
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین بزرگداشت روز بهورز

در آیین بزرگداشت روز بهورز تاکید شد: بهورزان پیشگامان عرصه سلامت 98/6/6

آیین گرامیداشت روز بهورز با حضور دکتر "بندر برامکی" رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون در سالن شهید عسکری برگزار شد.

 
 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، در آیینی که به مناسبت روز بهورز برگزار شد، رییس این شبکه، بهورزان را سربازان خط مقدم جبهه سلامت دانست و گفت: شرط لازم و کافی برای دستیابی به اهداف یک سازمان، داشتن نیروی انسانی دانش آموخته، متعهد و مسوولیت پذیر است.

دکتر "بندر برامکی" با اشاره به مسوولیت خطیر بهورزان در ارتقا سطح سلامت جامعه، نحوه عملکرد آنها در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در سال جاری را مطلوب دانست و از زحمات آنها قدردانی کرد.

 
 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت نیز با بیان اینکه رسالت تمامی مجموعه بهداشت و درمان، تامین و حفظ سلامت مردم است، گفت: بهورزان به عنوان پیشتازان عرصه سلامت، در بسیج ملی کنترل فشارخون به صورت شبانه روزی تلاش کردند.

 
 

"زهرا طهماسبی" از بهورزان بازنشسته حاضر در جمع، دعوت کرد به عنوان سفیر سلامت در راستای ارتقا سطح سلامت جامعه با شبکه بهداشت و درمان همکاری کنند.

"شیدا احیا کننده" مربی آموزشگاه بهورزی هم با تبریک روز بهورز، از بهورزان به عنوان پیشگامان عرصه سلامت نام برد و از تلاش و فعالیت های آنها در خانه های بهداشت قدردانی کرد.

 
 

در این آیین مسوول حراست شبکه بهداشت، "مسعود شیبانی" مسوول آموزشگاه بهورزی، مسوولین واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید پیرویان و بهورزان شهرستان حضور داشتند و در پایان از بهورزان نمونه با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 9327
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید