• 1402/10/09
  • - تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان کازرون

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون بالا، در میدان شهدای شهرستان کازرون

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان کازرون از برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون بالا همزمان با پویش ملی سلامت، در میدان شهدای شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، "زهرا طهماسبی" با بیان اینکه پویش ملی سلامت از 20 آبان 1402 با هدف غربالگری و شناسایی بیماران مبتلا به فشارخون بالا و دیابت در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: بیش از 45 درصد از افراد بالای 18 سال شهرستان تا به امروز در این پویش شرکت کرده اند.

او افزود: با هماهنگی اتاق اصناف کازرون و با هدف دسترسی راحت بازاریان، کسبه و سایر اقشار مردم به خدمات پویش ملی سلامت، ایستگاه سلامت سیار در میدان شهدای شهرستان راه اندازی شده و تا 20 دی، صبح ها از ساعت 9 الی 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 الی 19 در این ایستگاه سلامت، خدماتی مانند سنجش فشارخون، قد، وزن و محاسبه نمایه توده بدنی ارایه خواهد شد.

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان از تمامی افراد بالای 18 سال که تا به امروز در پویش ملی سلامت شرکت نکرده اند، خواست با مراجعه به خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاههای پزشک خانواده، پایگاهها و ایستگاههای سلامت، وضعیت سلامت خود را ارزیابی کنند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92208
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید