• 1400/07/07
  • - تعداد بازدید: 302
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کازرون

بررسی زیرساخت های راه اندازی مرکز بازسازی و تعمیر آمبولانس های فرسوده در شهرستان کازرون

1400/07/07


 با حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نشست بررسی راه اندازی مرکز بازسازی و تعمیر آمبولانس های فرسوده در شهرستان کازرون با مسوولان مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: با اشاره به مستهلک شدن بنزهای اسپرینتر ناوگان اورژانس در گذر زمان، سازمان اورژانس کشور ایجاد مراکز بازسازی و تعمیر آمبولانس های فرسوده را یکی از راهبردهای اساسی در زمینه بازگشت این وسایل نقلیه به چرخه خدمت رسانی در نظر گرفته است.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: با پیگیری نماینده مردم شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی، زمینه ایجاد این مرکز در کازرون با هدف پوشش خدمات تعمیرات ناوگان اورژانس به استان ها و شهرستان های همجوار، در نشست مسوولان اورژانس فارس و مسوولان مرکز آموزش فنی و حرفه ای بررسی شد.

او اضافه کرد: در همین راستا مقرر شد تیم کارشناسان فنی اورژانس فارس جهت برآورد هزینه های فضاسازی مکان تعمیرگاه و امکان استفاده از ظرفیت تعمیرکاران شهرستان، از مکان تعمیرگاهی تحت پوشش مرکز آموزش فنی و حرفه ای بازدید و سپس تفاهم نامه احداث مرکز بازسازی و تعمیرگاهی بین اورژانس و مرکز فنی و حرفه ای منعقد شود.

این نشست با حضور دکتر "محمد جواد مرادیان" مدیر و دکتر "بهناز رستگار فر" معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، "بهمن جمشیدی" مسوول اورژانس 115 کازرون و کوه چنار، "حشمت کوشکی" مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه ای فارس و "سیروس باقریه" رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کازرون برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 47873
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید