• 1400/10/06
  • - تعداد بازدید: 236
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بررسی روند راه اندازی پروژه بیمارستان امام علی (ع) کازرون با حضور سرپرست و معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

1400/10/06


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با همراهی جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه، از پروژه بیمارستان امام علی(ع) کازرون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: دکتر "سید وحید حسینی" سرپرست دانشگاه و هیات همراه در ادامه سفر به کازرون با حضور در محل پروژه بیمارستان امام علی(ع)، ضمن بازدید از بخش های مختلف این خدمت سلامت در این شهرستان، از نزدیک روند پیشبرد پروژه را مورد ارزیابی قرار دادند.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: در این بازدید راهکارهای عملیاتی برای تسریع در روند بهره برداری از این پروژه بررسی شده و پیرامون روند اجرایی شدن موارد مطرح شده تبادل نظر صورت گرفت.

او ادامه داد: این مرکز درمانی به عنوان دومین بیمارستان کازرون، با 96 تخت بیمارستانی و در سه طبقه از سوی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان احداث شده است.

 
 

برامکی اضافه کرد: در این برنامه بخش های در حال تجهیز اورژانس، اتاق عمل، بخش های بستری و پشتیبانی این مرکز درمانی مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» سرپرست معاونت درمان و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «حسینی» سرپرست دانشگاه را همراهی می کردند
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52744
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید