• 1400/10/06
  • - تعداد بازدید: 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بررسی روند ارایه خدمت در بیمارستان ولیعصر (عج) کازرون از سوی سرپرست و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

1400/10/06


خدمات بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از اعضای هیات رئیسه مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: دکتر "سید وحید حسینی" که با هدف پایش خدمات حوزه سلامت کازرون به این شهرستان سفر کرده بود، پس از بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) خشت و کنارتخته و پروژه بیمارستان امام علی (ع)، شیوه ارایه خدمت در بیمارستان ولیعصر (عج) را مورد ارزیابی قرار داد.

 

دکتر "بندر برامکی" افزود: سرپرست دانشگاه و جمعی از اعضای هیات رییسه با حضور در پخش اورژانس حاد تنفسی، اتفاقات بستری، اورژانس، اتاق عمل، زنان، اطفال، سی سی یو و آی سی یو نوزادان ضمن گفت و گو با پزشکان و کارکنان این مرکز، وضعیت سلامت بیماران و روند خدمت رسانی به آنان را جویا شد.

او اضافه کرد: در بیمارستان ولیعصر (عج) با 175 تخت فعال، به عنوان بیمارستان قطب غرب فارس، به شهرستان های همجوار نیز خدمات سلامت ارایه می شود.

 
در این بازدید دکتر «عباس رضائیان زاده» معاون بهداشت دانشگاه، دکتر «مهرداد شریفی» سرپرست معاونت درمان و دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «حسینی» سرپرست دانشگاه را همراهی می کردند
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 52748
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید