• 1399/09/25
  • - تعداد بازدید: 376
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بازدید ناظران معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/09/25


کارشناسان واحد سلامت محیط و مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سفر به کازرون اقدامات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مقابله با کروناویروس را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، معاون بهداشتی شبکه گفت: دکتر "حمید بختیاری" کارشناس مسوول مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه وضعیت شیوع کرونا و اقدامات واحد مبارزه با بیماری های واگیر این شبکه در راستای مدیریت و کنترل بیماری کووید19 را ارزیابی کرد.

 
 

"زهرا طهماسبی" افزود: بازدید از مرکز منتخب 16 ساعته کووید19، بررسی، تجزیه و تحلیل موارد مثبت کرونا و ارایه راهکارهای ضروری با هدف کاهش موارد ابتلا به بیماری از دیگر اقدامات این ناظر دانشگاهی بود.

او اضافه کرد: "سعید آهنگران" کارشناس مسوول بهداشت مواد غذایی معاونت بهداشت دانشگاه نیز فعالیت های واحد بهداشت محیط  و مستندات تیم واکنش سریع را بر اساس چک لیست نظارتی ارزیابی کرد.

طهماسبی ادامه داد: این کارشناس بهداشت مواد غذایی اقدامات واحد سلامت محیط این شبکه بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان، بهداشت آب و فاضلاب، بهداشت مواد غذایی، کنترل طغیان های منتقله از آب و مواد غذایی، کنترل دفع پسماندها، بهداشت هوا و دخانیات و پاسخگویی به شکایات بهداشتی ثبت شده در سامانه تلفنی 190 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را نیز بررسی کرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34052
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید