• 1399/09/25
  • - تعداد بازدید: 361
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون

بازدید مشاور عالی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پروژه های عمرانی نیمه تمام شبکه بهداشت و درمان کازرون

1399/09/25


مشاور عالی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از پروژه های عمرانی نیمه تمام شبکه بهداشت و درمان کازرون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون، رییس شبکه گفت: دکتر "عبدالحسین فرح بخش" در سفر به کازرون علاوه بر ارزیابی پیشرفت پروژه های عمرانی نیمه تمام این شبکه، از پایگاه سلامت "حاج ابراهیم برزه" بازدید و شیوه ارایه خدمات سلامت به بیماران در این مرکز بهداشتی را ارزیابی کرد.

 
 

دکتر "بندر برامکی" افزود: بازدید از ساختمان نیمه تمام مرکز آموزش بهورزی و پایگاه سلامت "پردیس"، مرکز خدمات جامع سلامت "سعدی" و پانسیون پزشک و نگهبان مرکز خدمات جامع سلامت "دریس" نیز از دیگر اقدامات مشاور عالی معاونت بهداشت دانشگاه بود.

دکتر فرح بخش در پایان سفر خود در نشست با مسوولان واحدهای ستادی مرکز بهداشت شهید "پیرویان"، ضمن قدردانی از تلاش مسوولان و کارکنان حوزه سلامت کازرون در راستای مدیریت و کنترل بیماری کووید19 در طول ماه های گذشته، اجرای طرح واکسیناسیون آنفلوانزا برای گروه های آسیب پذیر شهرستان را مطلوب خواند.

 
 

مشاور عالی معاونت بهداشت دانشگاه با اشاره به آغاز اجرای طرح محله محور شهید "حاج قاسم سلیمانی" و نامگذاری این طرح از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بر ضرورت به کارگیری راه و روش این شهید والامقام و استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی همیشه در صحنه در راستای مهار ویروس کرونا تاکید کرد.

در این بازدید دکتر "محمدجواد لولیا" مدیر شبکه و ارتقای سلامت و "حسن رازقیان جهرمی" کارشناس گسترش شبکه های بهداشتی درمانی معاونت بهداشت دانشگاه نیز حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 34055
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید